16 Ocak 2015 Cuma

ZEYNEP ELA'DAN İNCİLER

        Tam olarak ne zamandı hatırlamıyorum. Sanırım daha hamile değildim. İlk blog okumaya başladığım zamanlarda, bir şekilde keşfetmiştim Günün Çorbasını. Bir çırpıda tamamını okumuş; blogun sahibi Yeliz'in oğluyla aralarındaki dialogları anlattığı "Dumur Dialog" bölümüne ise bayılmıştım.  Çocuğum olursa, bizim de böyle muhabbetlerimiz olur mu, diye aklımdan geçirdiğimi hatırlıyorum. 
           O zamandan bu zamana, yaklaşık 3-3,5 yıl geçti ve ben sorumun cevabını öğrenmiş oldum:)) Bizim küçük cadının kelime hazinesi geliştikçe, biz de zaman zaman bizi şaşırtan; çoğu zaman güldüren dialoglar içinde bulduk kendimizi:) Ama o söylediğinde ne kadar ilginç gelirse gelsin; sonradan unutabildiğimizi de fark ettik bu sözleri. Okuyacaklarınız, unutmamak için İnstagram'a not düştüklerimden.

            - (Her zamanki gibi sodama ortak olmuştur)
            D: Yeter Zeynep!!!
            Z: Yeter diiillllll!!!

            - Z: Al em! (Emziği bana uzatır)
              D: Ben bebek miyim?
              (Emziği tekrar ağzına alır)
              Z: Ben bebekim

            - (Bir kova suyu üzerine döker)
              D: Zeynep ıslandın mı?
              Z: Hayır!!

            - (Babasının göbeğine pat pat vururken)
              Z: Mücikk yapıyorummmm




            - (Ulus'taki Atatürk heykelini görür)
              Z: Anneee cocaman Atatürk

            - (Anıtkabir'i gezerken)
              Z: Şşş. Gürültü yapmayın! Atatürk uyuyor


            - (Kafasını sallarken)
              D: Ne yapıyorsun anneciğim?
              Z: Saçlarımı rahatlatıyorum

            - D: Zeynep telefonumu getirir misin artık?!!
              Z: Getiririm hayatım

            - D: En sevdiğin çorba hangisi?
              Z: Mermicek çorbasıııııı

            - D: Anneciğim bugün sana tarak hediye etmişler nerde? Çok merak ettim.
              Z: Taraaakkk herdesinnnn? Annem seni merak ediyorr.

            - (Bir şeylere kızar)
               Z: Hallah Hallah yaaa!!!

            - (Elbise giyer)
               Z: Prens Sopya oldum ben

            - (Tuvalette oturmaktadır. Bir yandan da bağırır)
              Z: Hayatımmmm
              D: Beni mi çağırıyorsun anneciğim?
              Z: Hayır! Hayatımı çağırıyorum!

            - D: Annecim nohut yer misin?
              Z: Hayır!
              D: Pilav yer misin?
              Z: Hayır!
              D: Zıkkım yer misin???
              Z: Ebettt! Hadi getir.

            - (Karlar erimeye başladığı için oluklardan su akmaktadır.)
              Z: Bu suyu kim döküyor?
              D: Çatılardaki karlar eridiği için akıyor anneciğim.
              Z: Sanırım çatılar manyo yapıyor



        



             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder