26 Mart 2013 Salı

ZEYNEP ELA EK GIDALARA BAŞLIYOR

  Ek gıdalara başlamak belki de en korktuğum konulardan biri. Yemek seçen biri olarak, yemek seçmeyen bir çocuğum olsun istiyorum. İronik mi? Evet:))) Ama annelik bizim yapamadıklarımızı beklemek değil mi zaten çocuklardan.
  Zeynep Ela'nın yaşadığı problem nedeniyle zaten yirmi gündür armut rendesi ve haşlanmış kayısı kurusu yediriyorduk. Bugün de doktorumuz ek gıdalara başlamanın bizim için daha iyi olacağını söyledi. Bizim küçük hanım dünden hazır. Ne yesek ağzımıza bakıyor, elini uzatıyor. Zaten çoğunlukla anneannesi sayesinde bir çok şeyin de tadına baktı. Armutu ve tatlı şeyleri bayılarak yiyor. Sanırım tatlı sevme konusunda bana benziyor.
  Aslında ilk ek gıda denememizi 4. ayı bitirdikten sonra yaptık. Yoğurdu ilk gün güzelce yediği halde, ertesi günlerde yemeği reddetti. Ben de hazır olmadığını düşünerek üstelemedim. Bugün doktordan geldikten sonra, anneannesiyle tekrar deneyelim dedik. Daha önce reddettiği ve doktorumuz da bir kaşıkla başlayın dediği için oldukça az bir miktar yoğurt koyduk kaseye. Aslında benim hiç ümidim yoktu yiyeceğine dair. Ama küçük hanım ilk kaşıktan sonra devamını da istedi.
 

  Böylece ek gıdalara hızlı bir giriş yapmış olduk. Darısı sebzelerin başına:)))

2 yorum: