29 Eylül 2013 Pazar

BUGÜN ZEYNEP ELA'NIN DOĞUMGÜNÜ



Uğur böceğim,
Sen dünyamıza geleli, tam bir yıl oldu. Bir yıl önce gecenin bir yarısı, artık zamanı geldi ben geliyorum hazır olun dedin. Evde sabaha kadar ve hastanede akşama kadar bekledik heyecanla. Saat 17.12’de ilk kez duyduk sesini. Sonra kucağıma aldım seni. Hayatımda hiç bu kadar çok duyguyu bir arada yaşamamıştım. Hayatımda hiç bu kadar mutlu olmamıştım.
Şimdi inanamıyorum, bir yılın geçtiğine. Ne kadar da çabuk geçmiş günler. O minicik bebek büyümüş; güler yüzlü, sıcakkanlı, bebek resimlerini öpecek kadar sevecen ama bir o kadar da inatçı bir küçük hanım olmuş.
İyi ki doğdun bebeğim, iyi ki varsın. Yüzünden gülücüklerin, hayatından sevdiğin insanların eksik olmadığı; daha nice sağlıklı ve mutlu yıllar geçirmeni dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder