1 Ocak 2014 Çarşamba

HOŞGELDİN 2014

         2013 değişik bir seneydi benim için. Yılın ilk 9 ayını evde Zeynep Ela ile, kalan 3 ayını ise işe adapte olmaya çalışarak geçirdim. Evde olmak zaman zaman sıkıcı olsa da hayatımdan memnundum. Kızımla vakit geçirebilmek çok güzeldi. İşe başlamak, bir seneden sonra çok zor oldu. Bunda severek yapmadığım bir işim olması, işe gereksiz stres katan insanlar, en çok da Zeynep Ela'nın hayatını kaçırıyor olma hissi etkili oldu. Yine de alıştım, insan nelere alışmıyor ki.
         2013 ciddi sağlık sorunları olmadan; sevdiklerimi götürmeden geçti. Evde olmayı fırsat bilip bol bol gezdim. Zeynep Ela'dan fırsat buldukça okudum. Blog macerasına başladım ve çok hoşuma gitti. Yeni insanlar tanıdım. O yüzden bu sene için şükrediyorum. Çok şükür ki sevdiklerimle, mutlu ve sağlıklı bir yıl geçirdim.
         Ve 2014...Dilerim gelen yıl, gidenden çok daha güzel olur. Ailem ve tüm sevdiklerim için sağlık, mutluluk ve huzur istiyorum. Her zaman birlikte olalım, yüzümüzden gülücükler eksik olmasın.
         2013 Türkiye için de değişik bir sene oldu. Tam değişime dair ümitlerimizi kaybetmişken, yeniden ümitler filizlendi içimizde. İnsanların her şeyi kabullenmelerinin, ses çıkarmamalarının bir sınırı olduğunu görük. Yaşanan kayıplar canımızı acıtsa da artık hiç bir şeyin eskisi gibi olmayacağını gördük.
          2013 biterken ayakkabı kutularında servet saklandığına şahit olduk. Çıkar rüzgarlarının ters yöne esmesinin sonuçlarının nerelere ulaşabileceğini, önceden göklere çıkarılanların bir anda alaşağı edilebileceğini gördük.
          2014 dilerim ülkem için de her şeyin daha güzel olduğu bir yıl olur. Kadınların katledilmediği; çocukların ölmediği; hukukun gerçek anlamıyla var olduğu; insanların huzur içinde yaşayabildiği; hiç kimsenin savaşında taraf olmadığımız bir yıl diliyorum.
          Biz 2014'e kalabalık bir şekilde girdik. Uzaktaki sevdiklerimizin eksikliğini, telefondaki sesleriyle doldurmaya çalıştık. Dilerim herkes yanında sevdikleriyle güzel bir yılbaşı geçirmiştir.
          MUTLU YILLAR:))


         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder