28 Mayıs 2013 Salı

İMZA:KARIN

              Farklı yaşlarda, farklı eğitim ve yetiştirme biçimlerinden gelen kadınların eşlerine, sevgililerine, geçmişlerindeki veya geleceklerinde düşledikleri adamlara yazdıkları mektuplardan oluşan bir kitap “İmza:Karın”. Sevdikleri adamlara olan aşklarını, tutkularını; kimi zaman da kızgınlıklarını, nefretlerini dökmüşler satırlara.


Aslında, bir kitapçı rafında çok da ilgimi çekmeyecek bir kitap “İmza:Karın”. Arkadaşımın eli değmese, belki de farkında bile olmazdım. Ama okudukça hoşuma gitti. Sanki, evlerin pencerelerinden bakmak gibiydi. Kimi zaman gülümseyerek, kimi zaman da hüzünle okudum mektupları. Kimi mektuplardaki yıllara meydan okuyan aşkları okudukça, bir gün ben de o satırları yazabilmeyi diledim. Elbette her mektup aynı tatta değildi, sıkıldıklarım da oldu. Yine de kitabın genelini beğendim.
Kitabı almama neden olan Bahar’ın yazısını ise, tıpkı blog(www.ardaninannesi.com) yazıları gibi keyifle okudum. Sevdiğim birinin ismini, bir kitabın içinde de olsa görmek çok güzel bir histi. Kitabın kapağında görmek kim bilir nasıl olur? Umarım Bahar bizi bunun için çok bekletmez:))))   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder